piątek, 1 maja 2015

Po krótkiej nieobecności powróciłam a wraz ze mną nowy post.. :)

Ostatnio 24h nie są dla mnie wystarczające, przez co moja aktywność na blogu jest niewidoczna. Mam jednak nadzieje, że w najbliższym czasie uda mi się nadrobić zaległości .. :)

Ten post powstał we współpracy z moją koleżanką Klaudią Lenard, założycielką bloga berypassions.blogspot.com. 




foto : Klaudia Lenard - berypassions.blogspot.com.
Make up : Klaudia Lenard - berypassions.blogspot.com. 

Marynarka - Paul's Boutique | koszulka - new look | stanik - H&M | spodnie - reserved | buty - Vans 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jak najbardziej, mam nadzieje że będzie takich więcej :)

      Usuń
  2. Hej, dzięki za miły komentarz na blogu. Również się cieszę, że trafiłaś na mojego bloga;) Świetny blog, widzę, że nowiutki jest;)pozdrówki i zapraszam ponownie

    lifeislikeadress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej zostałaś nominowana do Liebster Blog Award
    więcej tutaj:

    http://lifeislikeadress.com/liebster-blog-award/

    Pozdrówki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju !! super, dziękuje. Jest to dla mnie bardzo budujące :)
      Buźki ;*

      Usuń
  4. Very cool! Have a wonderful thursday sweetie!

    If you want to follow each other, please follow me on GFC or Bloglovin and I'll do the same ;)


    I invite you to join my worldwide giveaways: Jexshop 10$ gift card & Polka dots dress

    OdpowiedzUsuń