czwartek, 5 maja 2016

Wiosna .. :)

Haloo halo :)

Mam nadzieję, że Wasz dzień minął równie pięknie jak mnie .. :)
Szczerze, dawno nie spędziłam tak wspaniałego popołudnia :) chillout pełną parą...
Piękna wiosenna zieleń, kwitnące drzewa, słońce i śmiech bawiących się dzieci, to coś co uwielbiam  <3
 Oby jak najwięcej takich chwil, których tak bardzo brakuje w dorosłym życiu.. Ciągła pogoń, pośpiech.. W takich momentach powraca tęsknota za beztroskim dzieciństwem, jak bardzo jako dziecko nie doceniałam takich chwil.  Teraz z perspektywy czasu widzę jak wiele miałam szczęścia wychowując się w czasach gier i zabaw na podwórku, czasach gdy największą karą był zakaz wychodzenia ( na samą myśl na mojej twarzy pojawia się uśmiech )... Zabawy typu podchody, gdzie tak wielką radość sprawiało rysownie strzałek kredą wywołują tyle cudownych wspomnień..
Szkoda, że choć na chwilę nie da sie powrócić do tamtych momentów..
Chwilami zastanawiam się jak życie jest dziwnie skonstruowane.. Z biegiem czasu przestaje się zauważać rzeczy naturalnie piękne, ciągły pośpiech i nawał obowiązków sprawia, że nie zwraca się uwagi na otoczenie, a cóż może być piękniejszego od kwitnącego drzewa ??..

Z  lekkim westchniem kończę swoje rozkminy :)





 foto: B.Pawluś <3


:) Stylizacja bardzo prosta i wygodna, czyli to co lubię najbardziej :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz